Підсумки роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації та виконавчих комітетах місцевих рад за 9 місяців 2014 року

           Підсумки 9 місяців 2014 року свідчать про зменшення на 39 або на 19,5 % загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, порівняно з аналогічним періодом 2013 року.

           На 4 або 44 % зменшилась кількість звернень громадян до Адміністрації Президента України, до Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України звернення від мешканців району не надходили.

           Також, зменшилась кількість звернень громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації на 14 або 32,5% та інших установ на (40%).

           За звітний період значно зменшилася кількість колективних звернень громадян  (9 проти 17).

           У своїх зверненнях заявники порушили 162 питання, що на 48 або на 23% менше минулорічного показника. Зменшилася кількість звернень з питань житлово-комунального господарства - на 12 або 34,3%, охорони здоров’я (2 проти 5), освіти (0 проти 3), транспорту і зв’язку (5 проти 9),соціального захисту населення (58 проти 60). Проте, зросла кількість звернень громадян з питань житлової політики (2проти 1), праці та заробітної плати (9 проти 4).

           Аналіз роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року свідчить про зменшення кількості листів із сільських, селищних рад до вищестоящих органів влади на 13 або 15.9% в т.ч. Білокриницької селищної ради (-40%), Білоусівської, Благодатівської, Новопавлівської, Новодмитрівської, Чкаловської на (100%), Новокамянської (71,4%), Борозенської (37,5%), Давидово-Брідської (33%) сільських рад. Разом з тим, збільшилась кількість звернень від мешканців Великоолександрівської (7%), Калінінської (22%) селищних рад та Малоолександрівської (3 проти 2), Новокубанської (3 проти 0) сільських рад.

           Слід відмітити, що зменшилась кількість звернень до Адміністрації Президента України від мешканців Білокриницької, Великоолександрівської селищних рад та Новодмитрівської сільської ради на (100%).На тому ж рівні залишилась кількість звернень від жителів Калінінської селищної ради (3 проти 3) та Брускинської сільської ради (1 проти 1).

           За 9 місяців 2014 року до обласної державної адміністрації від мешканців району надійшло 29 звернень, що на 12 або 29% менше минулорічного показника. Зменшилась кількість звернень від жителів Борозенської, Новодмитрівської, Новопавлівської та Білоусівської сільських рад на (100%), Білокриницької на (40%) та Великоолександрівської на (12,5%) селищних рад.

           Найбільше зростання кількості звернень було від мешканців Калінінської селищної ради (4 проти 3) та Малоолександрівської сільської ради (2 проти 0). На тому ж рівні залишилась кількість звернень від населення Давидово-Брідської (2проти 2), Брускинської(1 проти 1) сільських рад.

           Кількість письмових звернень громадян, які адресовано безпосередньо до районної державної адміністрації, збільшилась на 9 або 39% в т.ч. Великоолександрівської (16 проти 8), Калінінської (4 проти 3) селищних рад, Новокубанської сільської ради (3 проти 0). Але слід відмітити, що у Чкаловській, Благодатівській, Давидово-Брідській, Новодмитрівській зменшення відбулося на (100%).

           За звітний період надійшло (4 проти 1) звернення від громадян, які проживають за межами районну та області.

           Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 23 звернення, що становить 14% від їх загальної кількості. Найбільш проблемними для зазначеної категорії заявників виявились питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги на лікування), комунального господарства та земельних відносин. Щодо листів, які надходили до районної державної адміністрації, вживаються заходи визначені законодавством. Усі звернення громадян розглядаються та у визначений законом термін надаються письмові відповіді заявникам.

           Згідно з графіком особистого прийому громадян керівництва районної державної адміністрації прийнято 59 осіб, що на 12% менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

           У своїх зверненнях громадяни порушили 60 питань, що на 8 менше минулорічного показника. Найбільш актуальними були питання аграрної політики – 21,6%, соціального захисту населення – 33%, житлово-комунального господарства – 10%, праці та заробітної плати – 11,6%. За результатами прийому на 51 питання надано роз’яснення. За сприяння районної державної адміністрації 7 вирішено позитивно.

           Також керівництвом районної державної адміністрації, начальниками управлінь та відділів районної державної адміністрації здійснювались виїзні прийоми громадян за місцем їх проживання. Відповідними розпорядженнями затверджено графіки прийомів громадян за місцем їх проживання. Так, за звітний період 2014 року керівництвом райдержадміністрації прийнято 33 особи, що на 18 менше у порівнянні з минулим роком. З 33 питань порушених громадянами, 7 або 21% становлять питання аграрної політик та земельних відносин, 11 або 33%- соціального захисту, 9 або 27%- житлово-комунального господарства. Із зазначеної кількості питань на 30 надано роз’яснення, 1- було вирішено позитивно.

           З метою вирішення невідкладних проблем громадян у районній державній адміністрації діє «гаряча телефонна лінія». За звітний період по прямій телефонній лінії звернулися 4 громадянина, що залишилося на тому ж рівні у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

           Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені терміни надано відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії. Так, за звітний період 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 141 звернення, що на 110 більше минулорічного показника.

           Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 23 звернення проти 3 за аналогічний період 2013 року. Найбільш проблемними виявилися питання соціального захисту та земельних відносин.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi