Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за підсумками 2014 року

             Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування» протягом 2014 року районною державною адміністрацією, виконкомами сільських, селищних рад проводилася робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного  права на звернення, вживалося заходів стосовно докорінного їх поліпшення розгляду питань, які порушуються громадянами.

            Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2014 рік свідчать про зменшення на 54 або на 21% загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації порівняно з аналогічним періодом 2013 року.

            У 2014 році зменшилася на 4 або 40% кількість звернень громадян до Адміністрації Президента України та обласної державної адміністрації на 11 або 21,1%. За звітний період до Кабінету Міністрів України та Верховної ради України звернення громадян не надходили.

            До районної державної адміністрації за звітний період повторних звернень не надходило, але надійшло 3 дублетних звернення. Кількість колективних звернень у порівнянні з минулим роком зменшилася на 4 або 25%.

            У своїх зверненнях заявники порушили 209 питань, що на 59 або на 22% менше минулорічного показника. Зменшилася кількість звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (37 проти 41), транспорту і зв’язку (7 проти 9), соціального захисту населення (70 проти 84), житлово-комунального господарства (28 проти 43), охорони здоров’я (2 проти 6), освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності (2 проти 4). Проте збільшилася кількість звернень з питань праці та заробітної плати (11 проти 6), сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (4 проти 2), діяльності органів місцевого самоврядування (5 проти 2), житлової політики (4 проти 1), забезпечення дотримання законності та правопорядку (2 проти 1).

            Підсумки 2014 року свідчать про скорочення загальної кількості листів від мешканців, Чкаловської, Новодмитрівської, Новопавлівської, Трифонівської, Білоусівської, Благодатівської (-100%), Малоолександрівської (66,7%), Брускинської (-50%), Давидово-Брідської (-25%) сільських та Білокриницької селищної ради (-45,5%). Від жителів Борозенської сільської ради кількість звернень залишилась на тому ж рівні (10 проти 10). Разом з тим, збільшилася кількість звернень від мешканців Великоолександрівської (36 проти 31), Калінінської (14 проти 10) селищних, Старосільської, Бобровокутської (1 проти 0), Новокубанської (4 проти 0) сільських рад. Також у 2014 році надійшло 9 звернень від громадян, які проживають за межами району та області, що на 6 більше минулорічного показника.

            Слід зазначити, що зменшилась кількість звернень до Адміністрації Президента України від мешканців Білокриницької (0 проти 1), Великоолександрівської (0 проти 3) селищних та Малоолександрівської, Новодмитрівської сільських рад (0 проти 1). На тому ж рівні залишилася кількість звернень від мешканців Калінінської селищної ради (3 проти 3).

             У 2014 році до обласної державної адміністрації від мешканців району надійшло 41 звернення, що на 11 або 21,1% менше минулорічного показника.

            Найбільше зменшення кількості звернень відбулося від мешканців Білокриницької (-3) селищної, Новопавлівської (-3), Новокам’янської та Новодмитрівської (-4) сільських рад. На тому ж рівні залишилася кількість звернень від мешканців Давидово-Брідської сільської ради (2 проти 2), проте збільшилася кількість звернень від громадян Великоолександрівської (+1), Калінінської (+3) селищних та Малоолександрівської, Старосільської (+1) сільських рад.

            За звітний період збільшилася на 8 або 26% кількість письмових звернень громадян, які адресовано безпосередньо до районної державної адміністрації. Значне зростання відбулося від жителів Борозенської (5 проти 2), Новокубанської (4 проти 0) сільських та Великоолександрівської селищної рад (19 проти 11). Разом з тим, відбулося зменшення звернень від  мешканців Давидово-Брідської (0 проти 2), Малоолександрівської (0 проти 3), Новодмитрівської та Чкаловської (0 проти 2) сільських рад.

            Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 29 звернень, що становить 14% від їх загальної кількості. Найбільш проблемними для зазначених категорій заявників виявилися питання соціального захисту населення (надання матеріальної допомоги на лікування та призначення соціальної допомоги). Щодо листів, які надходили до районної державної адміністрації, вжито визначених законодавством заходів: усі звернення громадян розглядаються та у визначений законом термін надаються письмові відповіді заявникам.

            Згідно з графіком особистого прийому громадян головою, першим заступником та заступником голови районної державної адміністрації прийнято 77 осіб, що на 16% менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

            У своїх зверненнях громадяни порушили 78 питань, що на 15 менше минулорічного показника. Із зазначеної кількості питань на 68 надано роз’яснення, 9 – вирішено позитивно. Найбільш актуальними були питання соціального захисту населення – 32%, аграрної політики – 16,6%, праці та заробітної плати – 9%.

            Відповідно до графіків затверджених розпорядженнями голови районної державної адміністрації здійснюються прийоми громадян за місцем їх проживання. У 2014 році керівництвом районної державної адміністрації прийнято 40 осіб, якими порушено 40 питань. Громадяни звернулися з питань аграрної політики – 17,5%, соціального захисту населення – 35%, комунального господарства – 22,5%, сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 5%. Із зазначеної кількості питань на 39 надано роз’яснення, 1– вирішено позитивно.

            З метою вирішення невідкладних проблем громадян в районній державній адміністрації діє «гаряча телефонна лінія». Протягом 2014 року по прямій телефонній лінії звернулися 5 громадян, що залишилося на тому ж рівні у порівнянні з минулим роком.

            Районною державною адміністрацією опрацьовано та у визначені строки надано відповіді на всі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії. Так, протягом 2014 року таких звернень до районної державної адміністрації надійшло 170, що на 110 більше у порівнянні з 2013 роком.

            Протягом 2014 року на засіданнях колегії районної державної адміністрації, згідно з затвердженим графіком звітували про стан роботи зі зверненнями громадян начальники управлінь, відділів та служб районної державної адміністрації. За результатами розгляду головою районної державної адміністрації видано відповідні доручення, хід виконання яких контролювався.

            Також згідно із графіком здійснювалися перевірки додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах районної державної адміністрації. У 2014 році проведено 12 перевірок, за результатами яких підготовлено відповідні довідки і надіслано до управлінь та відділів районної державної адміністрації для усунення виявлених недоліків. Також надавалася практична і методична допомога виконавчим комітетам сільських, селищних рад.

            Протягом 2014 року щомісяця проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях комісії розглядалися питання та проблеми, якими найчастіше переймається населення району.

            Протягом звітного періоду щомісяця проводилися засідання групи контролю, на яких розглядалися питання по організації роботи із зверненнями громадян в управліннях та відділах районної державної адміністрації.

            Підсумки роботи із зверненнями громадян розглядаються та аналізуються щоквартально на засіданнях колегії районної державної адміністрації, за результатами розгляду видаються відповідні розпорядження голови районної державної адміністрації.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi