Про підсумки роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації та виконавчих комітетах місцевих рад за І квартал 2015 року

        Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у взаємозв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення проблем населення районною державною адміністрацією протягом І кварталу 2015 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

        Аналіз роботи із зверненнями громадян засвідчив, що за І квартал 2015 року дещо збільшилася загальна кількість звернень громадян. Так, протягом І кварталу 2015 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 56 звернень, що на 19% більше ніж за період минулого року (56 проти 47).

        На 35,3% збільшилася кількість письмових звернень громадян у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (23 проти 17).

        Також збільшилася кількість звернень від громадян, що надійшли на особистому прийомі у голови районної державної адміністрації його заступника на 10% у порівнянні з відповідним періодом минулого року (33 проти 30).

        За І квартал 2015 року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилася кількість колективних звернень на 5 (6 проти 1).

         У порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 25% зменшилася кількість листів від громадян адресованих до вищестоящих органів (9 проти 12), із них:

- до Адміністрації Президента України 1 – проти 3;
- до Верховної Ради України 0 – проти 0;
- до Кабінету Міністрів України 1 – проти 0;

- до обласної державної адміністрації 7 – проти 9.

         Але дещо збільшилася кількість письмових звернень громадян, що надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації (14 проти 5).

         У своїх зверненнях заявники порушили 60 питань, що на 27,6% більше минулорічного показника. Збільшилася кількість звернень з питань транспорту і зв’язку (4 проти 0), аграрної політики та земельних відносин (12 проти 10), охорони здоров’я (6 проти 1), освіти ( 5 проти 0), але зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту (10 проти 21), праці та заробітної плати (1 проти 3). Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 5 звернень, що становить 9% від їх загальної кількості. Найбільш актуальними для зазначених категорій заявників виявились питання соціального захисту.

         Слід зазначити, що зменшення загальної кількості листів у І кварталі 2015 року спостерігається від мешканців Великоолександрівської (-33%), Калінінської (-25%) селищних рад, але збільшилася кількість звернень від мешканців Борозенської, Давидово-Брідської (2 проти 1), Брускинської, Благодатівської (2 проти 0), Новокам’янської (3 проти 2) сільських рад та Білокриницької селищної ради (3 проти 0).

         Згідно з графіком особистого прийому громадян головою районної державної та його заступником прийнято 21 особу, що на 17% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

         У своїх зверненнях громадяни порушили 23 питання, із них 4 вирішено позитивно на 19 надано роз’яснення. Від найменш захищеної категорії громадян за звітний період надійшло 2 звернення.

         Відповідно до графіка виїзних прийомів громадян від 22 грудня 2014 року №21/122 у І кварталі 2015 року керівництвом районної державної адміністрації прийнято 12 осіб, що залишилося на тому ж рівні у порівнянні з 2014 роком. На всі питання було надано роз’яснення.

         З метою вирішення невідкладних проблем громадян в районній державній адміністрації діє «гаряча телефонна лінія». За звітний період по телефонній лінії звернулися 3 особи, що залишилося на тому ж рівні у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

         Районною державною адміністрацією опрацьовано та визначені строки надані відповіді на всі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії. Так, протягом І кварталу 2015 року таких звернень до районної державної адміністрації надійшло 36, що на 4 більше минулорічного показника.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi