Про підсумки роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації та виконавчих комітетах місцевих рад за І півріччя 2015 року

         Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у взаємозв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення проблем населення районною державною адміністрацією протягом І півріччя 2015 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

         Усього протягом І півріччя 2015 року у районній державній адміністрації опрацьовано 127 звернень, що на 25, або на 24,5%, більше показника 2014 року. Збільшилася кількість звернень від мешканців району, які надійшли з Верховної Ради України – (1 проти 0) та з обласної державної адміністрації – (20 проти 18). Але слід відмітити, що зменшилась кількість звернень, які надійшли з Адміністрації Президента України (1 проти 3).

         Кількість листів від громадян, що надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації збільшилася на 13.

         Як свідчить аналіз, протягом І півріччя 2015 року кількість листів від мешканців району у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року збільшилася на 18, або на 45%. Зокрема відбулося збільшення кількості листів від мешканців Білокриницької селищної ради на 2, Брускинської, Благодатівської сільських рад – на 3, Давидово-Брідської – на 2, Новокам’янської - на 1. Слід відмітити, що зменшилась кількість листів від мешканців Калінінської селищної ради - на 16,7%, Борозенської сільської ради – на 25 % .

         Усього у зверненнях громадянами порушено 131 питання, що на 17% більше минулорічного показника. Збільшилася кількість звернень з питань транспорту і зв’язку (6 проти 2), комунального господарства (17 проти 14), охорони здоров’я (6 проти 3), освіти (11 проти 0), але зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту (10 проти 21), праці та заробітної плати (1проти 3). Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 12 звернень, що становить 24% від їх загальної кількості. Порівняно з аналогічним показником 2014 року відбулося зменшення кількості звернень від багатодітних сімей ( 4 проти 5), інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – (4 проти 8).

         Під час особистого прийому громадян головою районної державної та його заступниками прийнято 63 особи, що на 8,6% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. У своїх зверненнях громадяни порушили 65 питань, з яких 9 вирішено позитивно, на 56 надано роз’яснення. Від найменш захищеної категорії громадян за звітний період надійшло 8 звернень.

         За звітний період на «гарячу» телефонну лінію голови райдержадміністрації звернулися 6 громадян, що на 2 більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

         З урядової «гарячої» лінії протягом І півріччя 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 67 звернень, що на 1,4% менше минулорічного показника.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi