Про підсумки роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації та виконавчих комітетах місцевих рад за І квартал 2016 року

         Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення районною державною адміністрацією протягом І кварталу 2016 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

         Усього протягом І кварталу 2016 року в районній державній адміністрації опрацьовано 319 звернень, що у 3,3 рази більше показника 2015 року. Збільшилася кількість звернень від мешканців району, які надійшли до Кабінету Міністрів України – (4 проти 0), Верховної Ради України – (3 проти 1) та обласної державної адміністрації – (13 проти 7). Кількість звернень, які надійшли до Адміністрації Президента України та безпосередньо до районної державної адміністрації залишилася на тому ж рівні, відповідно 1 та 14.

         Як свідчить аналіз, протягом І кварталу 2016 року загальна кількість листів від мешканців району збільшилася на 13, або на 57% у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Відбулося збільшення кількості листів від мешканців Великоолександрівської (16 проти 4), Калінінської (6 проти 3) селищних рад, Благодатівській сільській раді (3 проти 2).

         Але слід відмітити, що відбулося зменшення кількості листів від мешканців Брускинської та Новокам’янської на (100%), Давидово-Брідської на (50%) сільських рад та Білокриницької селищної ради на (67%).

         Всього у зверненнях громадянами порушено 38 питань, що на 52% більше минулорічного показника. Збільшилася кількість звернень з питань соціального захисту населення (32 проти 10), діяльності органів місцевого самоврядування (1 проти 4), але зменшилась кількість звернень з питань, охорони здоров’я (0 проти 6), транспорту та зв’язку (1 проти 4). Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 5 звернень, що становить 14% від їх загальної кількості. Порівняно з аналогічним показником 2015 року відбулося зменшення кількості звернень від багатодітних сімей ( 1 проти 3).

          Під час особистого прийому громадян головою районної державної адміністрації та його заступником прийнято 25 осіб, що менше на 24% у порівнянні з відповідним періодом минулого року. У своїх зверненнях громадяни порушили 25 питань, з яких 2 вирішено позитивно, на 23 надано роз’яснення. Від найменш захищеної категорії громадян за звітний період надійшло 6 звернень, що складає 24% від їх загальної кількості. Найбільш актуальними виявилися питання соціального захисту населення.

          З метою вирішення невідкладних проблем громадян в районній державній адміністрації діє «гаряча» телефонна лінія. За звітний період по якій звернулися 6 громадян, що на 3 більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

          Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової «гарячої» лінії та телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації. Так, протягом І кварталу 2016 року з урядової «гарячої» лінії до районної державної адміністрації надійшло 231 звернення, що на 195 більше минулорічного показника. З телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації надійшло 21 звернення, що на 19 більше відповідного періоду 2015 року.

          Для сприяння вирішення питань громадянам, з якими вони зверталися до районної державної адміністрації, протягом І кварталу 2016 року щомісяця проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та Дні контролю.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi