Про роботу із зверненнями громадян за підсумками 2015 року

          Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення районною державною адміністрацією протягом 2015 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

          Усього протягом 2015 року у районній державній адміністрації опрацьовано 575 звернень, що на 194, або на 50,9%, більше показника 2014 року. Збільшилася кількість звернень від мешканців району, які надійшли  до Кабінету Міністрів України – (1 проти 0), Верховної Ради України – (2 проти 0). Але слід відмітити, що зменшилась кількість звернень, які надійшли до  Адміністрації Президента України (3 проти 6) та обласної державної адміністрації – (39 проти 41).

           Кількість листів від громадян, що надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації залишилась на тому ж рівні (39 проти 39).

           Як свідчить аналіз, протягом 2015 року кількість листів від мешканців району у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року зменшилася на 1 (88 проти 89), або на 1,1%. Слід відмітити, що зменшилась кількість листів від мешканців Великоолександрівської, Калінінської селищних рад відповідно на 33,3% та 42,9%, Новокубанської- на 100%, Малоолександрівської– на 66,7% сільських рад. Але відбулося збільшення кількості листів від мешканців Новодмитрівської (5 проти 0), Бобровокутської (2 проти 1), Давидово-Брідської та Новокам’янської (6 проти 2), Борозенської (11 проти 10), Старосільської (3 проти 1) сільських рад.

           Всього у зверненнях громадянами порушено 91 питання, що на 1% більше минулорічного показника. Збільшилася кількість звернень з питань освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (8 проти 2), охорони здоров’я (5 проти 1), житлово-комунального господарства (4 проти 1), але зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту населення (29 проти 31), праці та заробітної плати (2 проти 4). Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 13 звернень, що становить 14,7% від їх загальної кількості. Порівняно з аналогічним показником 2014 року відбулося зменшення кількості звернень від багатодітних сімей ( 2 проти 6).

           Під час особистого прийому громадян головою районної державної адміністрації та його заступником прийнято 120 осіб, що більше на 2,5% у порівнянні з відповідним періодом минулого року. У своїх зверненнях громадяни порушили 122 питання, з яких 10 вирішено позитивно, на 112 надано роз’яснення. Від найменш захищеної категорії громадян за звітний період надійшло 19 звернень, що складає 15,8% від їх загальної кількості. Найбільш актуальними виявилися питання соціального захисту населення.

          З метою вирішення невідкладних проблем громадян в районній державній адміністрації діє «гаряча» телефонна лінія. За звітний період по якій звернулися 8 громадян, що на 2 більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

          Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової «гарячої» лінії та телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації. Так, протягом 2015 року з урядової «гарячої» лінії до районної державної адміністрації надійшло 310 звернень, що на 140 більше минулорічного показника. З телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації надійшло 49 звернень.

           Для сприяння вирішення питань громадянам, з якими вони зверталися до районної державної адміністрації, протягом 2015 року щомісяця проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та Дні контролю.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi