Про роботу із зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2016 року

         Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення районною державною адміністрацією протягом І півріччя 2016 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

         Усього протягом І півріччя 2016 року в районній державній адміністрації опрацьовано 491 звернення, що у 2,5 рази більше показника 2015 року.

          Як свідчить аналіз, протягом І півріччя 2016 року загальна кількість листів від мешканців району збільшилася на 11, або на 19% у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Збільшилася кількість звернень від мешканців району, які надійшли до Кабінету Міністрів України – (4 проти 0), Верховної Ради України – (6 проти 1) та обласної державної адміністрації – (34 проти 20).

          Слід відмітити, що кількість звернень, які надійшли до Адміністрації Президента України залишилася на тому ж рівні (1 проти 1) та зменшилася кількість звернень, які надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації (22 проти 30).

          Відбулося збільшення кількості листів від мешканців Великоолександрівської (30 проти 19), Калинівської (9 проти 5) селищних рад, Благодатівської, Борозенської та Давидово-Брідської (4 проти 3), Малоолександрівської (4 проти 1)сільських радах.

          Але слід відмітити, що відбулося зменшення кількості листів від мешканців Брускинської, Новодмитрівської та Бобровокутської на (100%), Новокам’янської (67%), Старосільської (50%) сільських рад та Білокриницької селищної ради на (80%).

          Всього у зверненнях громадянами порушено 71 питання, що на 16% більше минулорічного показника. Збільшилася кількість звернень з питань соціального захисту населення (39 проти 19), діяльності органів місцевого самоврядування (5 проти 2), але зменшилась кількість звернень з питань, охорони здоров’я (0 проти 1), комунального господарства (2 проти 7), транспорту і зв’язку (2 проти 4). Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 11 звернень, що становить 16% від їх загальної кількості. Порівняно з аналогічним показником 2015 року відбулося збільшення кількості звернень від учасників бойових дій АТО ( 6 проти 0).

           Під час особистого прийому громадян головою районної державної адміністрації та його заступником прийнято 47 осіб, що менше на 25% у порівнянні з відповідним періодом минулого року. У своїх зверненнях громадяни порушили 47 питань, з яких 4 вирішено позитивно, на 43 надано роз’яснення. Від найменш захищеної категорії громадян за звітний період надійшло 9 звернень, що складає 19% від їх загальної кількості. Найбільш актуальними виявилися питання соціального захисту населення, які склали 61,7% від загальної кількості.

           З метою вирішення невідкладних проблем громадян в районній державній адміністрації діє «гаряча» телефонна лінія. За звітний період по якій звернулися 10 громадян, що на 4 більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Громадянами було порушено питання призначення і виплати соціальної допомоги та субсидії.

           Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової «гарячої» лінії та телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації. Так, протягом І півріччя 2016 року з урядової «гарячої» лінії до районної державної адміністрації надійшло 334 звернення, що на 267 більше минулорічного показника. З телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації надійшло 31 звернення, що на 24 більше відповідного періоду 2015 року.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi