Про роботу із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2016 року

         Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення районною державною адміністрацією протягом 9 місяців 2016 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

         Усього протягом 9 місяців 2016 року в районній державній адміністрації опрацьовано 649 звернень, що у 1,9 рази більше показника 2015 року.

         Як свідчить аналіз, протягом 9 місяців 2016 року загальна кількість листів від мешканців району зменшилася на 12, або на 13,2% у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Зменшилася кількість звернень від мешканців району, які надійшли до Адміністрації Президента України (1 проти 3), та обласної державної адміністрації – (35 проти 46). Протягом звітного періоду зменшилася кількість звернень, які надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації (31 проти 33). Але збільшилася кількість звернень, які надійшли до Кабінету Міністрів України – (4 проти 0) та Верховної Ради України – (6 проти 2).

         Збільшення кількості листів відбулося від мешканців Калинівської селищної ради (9 проти 7), Благодатівської ( 4 проти 3), Малоолександрівської (5 проти 2), Трифонівської ( 2 проти 0) сільських радах.

          Але слід відмітити, що відбулося зменшення кількості листів від мешканців Новокалузької, Брускинської, Новодмитрівської та Бобровокутської на (100%), Новокам’янської (75%), Старосільської (50%), Давидово-Брідської (20%) сільських рад та Білокриницької селищної ради на (60%).

          Всього у зверненнях громадянами порушено 81 питання, що на 13% менше минулорічного показника. Зменшилась кількість звернень з питань, охорони здоров’я (100%), комунального господарства (73%), освіти (43%), аграрної політики і земельних відносин (29%), але збільшилася кількість звернень з питань соціального захисту населення (39 проти 31), діяльності органів місцевого самоврядування (5 проти 2), транспорту і зв’язку (4 проти 3).

           Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 12 звернень, що становить 15% від їх загальної кількості. Порівняно з аналогічним показником 2015 року відбулося збільшення кількості звернень від учасників бойових дій АТО ( 6 проти 0).

           Під час особистого прийому громадян головою районної державної адміністрації та його заступником прийнято 70 осіб, що менше на 20% у порівнянні з відповідним періодом минулого року. У своїх зверненнях громадяни порушили 71 питання, з яких 10 вирішено позитивно, на 61 надано роз’яснення. Від найменш захищеної категорії громадян за звітний період надійшло 13 звернень, що складає 18,5% від їх загальної кількості. Найбільш актуальними виявилися питання соціального захисту населення, які склали 51% від загальної кількості.

           З метою вирішення невідкладних проблем громадян в районній державній адміністрації діє «гаряча» телефонна лінія. За звітний період по якій звернулися 11 громадян, що на 5 більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Громадянами було порушено питання призначення і виплати субсидії та комунального господарства.

           Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової «гарячої» лінії та телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації. Так, протягом 9 місяців 2016 року з урядової «гарячої» лінії до районної державної адміністрації надійшло 435 звернень, що на 289 більше минулорічного показника. З телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації надійшло 54 звернення, що на 37 більше відповідного періоду 2015 року.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi