Про роботу із зверненнями громадян за підсумками 2016 року

        Робота зі зверненнями громадян у Великоолександрівській  районній державній адміністрації протягом 2016 року проводилась у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постановами Кабінету Міністрів України та розпорядженнями голови Херсонської обласної державної адміністрації, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

        Усього протягом 2016 року у районній державній адміністрації опрацьовано 930 звернень, що на 355, або на 61,7%, більше показника 2015 року.

         Протягом 2016 року збільшилася кількість звернень від мешканців району, які надійшли до Кабінету Міністрів України –(5 проти 1), Верховної Ради України – (7 проти 2). Але слід відмітити, що зменшилась кількість звернень, які надійшли до Адміністрації Президента України (2 проти 3) та обласної державної адміністрації – (37 проти 39).

         Безпосередньо до районної державної адміністрації за звітний період надійшло 38 звернень, що на 1 менше показника минулого року. Та 3 звернення надійшло до інших установ та організацій.

         Як свідчить аналіз, протягом 2016 року загальна кількість листів від мешканців району у порівнянні з аналогічним періодом  2015 року збільшилася на 4 (92 проти 88), або на 4,5%. Відбулося збільшення кількості листів від мешканців Великоолександрівської, Калинівської  селищних рад відповідно на  66,7% та 25%, Малоолександрівської сільської ради (5 проти 1).

         Але слід відмітити, що зменшилась кількість листів від мешканців Білокриницької селищної ради на 33%, Бобровокутської та Брускинської на 100%, Новодмитрівської – на 80%, Новокам’янської – на 83%, Старосільської –на 66,7% , Борозенської – на 36%, Давидовобрідської- на 33% сільських рад.

         Всього у  зверненнях громадянами порушено 94 питання, що на 3% більше минулорічного показника. Збільшилася кількість звернень з питань соціального захисту населення (84 проти 77) транспорту і зв’язку ( 9 проти 6), фінансової, податкової, митної політики  (8 проти 1) діяльності органів місцевого самоврядування ( 6 проти 2), але зменшилась кількість звернень з питань аграрної політики (21 проти 32), праці та заробітної плати (2проти 8) та комунального господарства (9 проти 15). Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 28 звернень, що становить 30% від їх загальної кількості. Порівняно з аналогічним показником 2015 року відбулося збільшення кількості звернень від учасників АТО ( 8 проти 14).

         Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. З метою поліпшення діалогу влади і суспільства шляхом безпосереднього спілкування з громадянами представників органів влади упродовж 2016 року головою районної державної адміністрації та його заступником прийнято 91 особу, що більше на 24%  у порівнянні з 2015 роком під час яких порушено 92 питання, з яких 10 вирішено позитивно та на  81 надано роз’яснення. Від найменш захищеної категорії громадян за звітний період надійшло 14 звернень, що складає 15,3% від їх загальної кількості. Найбільш актуальними виявилися питання соціального захисту населення щодо оформлення та виплати субсидії.

          Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової «гарячої» лінії та телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації. Так, протягом 2016 року з  урядової «гарячої» лінії до районної державної адміністрації надійшло 659 звернень, що на 349 більше минулорічного показника.  З телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації надійшло 77 звернень, що на 28 більше минулорічного показника звернень.

          Головними у зверненнях громадян області на урядову гарячу лінію були питання: соціального захисту (56,1%), комунального господарства (14,8 %), аграрної політики і земельних відносин: (11,5%),

          З метою вирішення невідкладних проблем громадян в районній державній адміністрації діє «гаряча» телефонна лінія. За звітний період по телефонній лінії звернулися 11 громадян, що на 3 більше  у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

          На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 свою роботу продовжила постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом 2016 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Забезпечено щомісячне проведення дня контролю районною державною адміністрацією, в рамках якого здійснюються перевірки стану виконання доручень, наданих структурним підрозділам районної державної адміністрації за результатами розгляду звернень громадян.

          Забезпечено звітування структурних підрозділів районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян у 2016 році здійснено відповідно до графіка від 04 січня 2016 року №1/122.

          У громадській приймальні районної державної адміністрації організований і постійно проводиться щоденний консультативний прийом громадян спеціалістом із зверненнями громадян, в результаті якого громадяни можуть бути направлені до посадових осіб, до сфери діяльності яких належать порушені питання, або були записані на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації.

          На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації у розділі «Звернення громадян» (http://volex.in.ua) розміщено контактні дані як громадянину звернутися до Великоолександрівської районної державної адміністрації, графіки особистого прийому громадян, забезпечується інформування населення району щодо розгляду та прийнятих рішень по зверненнях громадян. А також щоквартально оприлюднюються підсумки роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

         Протягом останніх років найбільш актуальною групою питань залишаються звернення соціального спрямування. Проблеми, які найчастіше порушувалися у зверненнях соціального спрямування – процедура оформлення житлових субсидій, призначення та виплати різних видів соціальної допомоги. Вимушені переселенці скаржилися з приводу призупинення та затримки виплати їм щомісячної адресної соціальної допомоги. Надходили звернення з проханням надати гуманітарну та матеріальну допомогу, у тому числі на лікування. Друге місце за актуальністю посіли питання аграрної політики і земельних відносин: надання земельних ділянок, встановлення меж, сплати оренди, та ін.. На третьому місці відсотка за актуальністю посіли питання комунального господарства. Основні проблеми - якість надання житлово-комунальних послуг, занепокоєнням зростанням тарифів та розрахунків за оплату житлово-комунальних послуг. Актуальними залишаються питання охорони здоров’я  та освіти.

         Робота зі зверненнями громадян у Великоолександрівському районі залишається на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi