Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2017 року

       На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 27 лютого 2017 року №125 інформуємо, що відповідно до  вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення районною державною адміністрацією протягом І кварталу 2017 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

       За І квартал 2017 року у Великоолександрівській районній державній адміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду  та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду.

        Керівництвом райдержадміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. Зокрема, постійно проводяться зустрічі районного керівництва з жителями відповідних територіальних громад.  

        Впродовж І кварталу 2017 року голова райдержадміністрації із заступниками, керівниками структурних підрозділів та керівниками районних служб взяли участь у сходах громадян у 8 населених пунктах району.

         Усього протягом І кварталу 2017 року в районній державній адміністрації опрацьовано 155 звернень, що у 2 рази менше показника 2016 року. Зменшилася кількість звернень від мешканців району, які надійшли до Кабінету Міністрів України – ( 0 проти 4), та обласної державної адміністрації – (2 проти 13),  Адміністрації Президента України (0 проти 1). Кількість звернень, які надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації та  Верховної Ради України залишилася на тому ж рівні (13 та 3 відповідно).

        Всього у зверненнях громадянами порушено 38 питань, кількість залишилася на тому ж рівні минулорічного показника. Зменшилася кількість звернень з питань соціального захисту населення (7 проти 32), аграрної політики і земельних відносин (7 проти 10), діяльності органів місцевого самоврядування (4 проти 2), але збільшилась кількість звернень з питань, охорони здоров’я  (1 проти 0), транспорту та зв’язку (2 проти 1), комунального господарства (3 проти 5). Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 5 звернень. Порівняно з аналогічним показником 2016 року відбулося збільшення кількості звернень від багатодітних сімей ( 3 проти 1).

        Під час особистого прийому громадян головою районної державної адміністрації та його заступником прийнято 16 осіб, що менше на 36%  у порівнянні з відповідним періодом минулого року. У своїх зверненнях громадяни порушили 18 питань, з яких 2 вирішено позитивно, на  16 надано роз’яснення. Від найменш захищеної категорії громадян за звітний період надійшло 5 звернень, що складає 31% від їх загальної кількості. Найбільш актуальними виявилися питання соціального захисту населення.

         З метою вирішення невідкладних проблем громадян в районній державній адміністрації діє «гаряча» телефонна лінія. За звітний період по якій звернулися 5 громадян, що на 1 менше  у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

        Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової «гарячої» лінії та телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації. Так, протягом І кварталу 2017 року з урядової «гарячої» лінії до районної державної адміністрації надійшло 107 звернення, що на 124 менше минулорічного показника. З телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації надійшло 13 звернень, що на 8 менше відповідного періоду 2016 року.

         97% від загальної кількості звернень розглянуто по суті, інші знаходиться у виконавців (термін розгляду звернень ще не минув).

         За результатами розгляду звернень заявникам направлені вичерпні письмові відповіді відповідно до вимог чинного законодавства.

         Звернення, які надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2017 році заявникам не повертались (ст. 5, ст. 7 Закону України «Про звернення громадян»).  

          Найбільше у зверненнях громадян порушувалися питання  соціального захисту:

- оформлення та призначення субсидій на житлово-комунальні послуги – 42;

- надання соціальних та матеріальної допомоги  - 34 звернення.

          Питання аграрної політики і земельних відносин - це питання оформлення державних актів на земельних ділянок, межовий спір з сусідами за земельні ділянки, розрахунки за здані в оренду майнові та земельні паї, виділення земельних ділянок для ведення підсобного господарства тощо (14 заяв). Порушувались питання комунального господарства - це прохання посприяти у ремонті водопостачання, електропостачання та спірних питань між громадянами та Високопільським РЕМом (11заяв).   

         Найбільше звернень надійшло на «Урядову гарячу лінію» Кабінету Міністрів України» від мешканців Великоолександрівської селищної (20,7%) та Борозенської сільської (15,3 %) рад. Найменше надійшло звернень від  жителів Новопавлівської та Новокалузької сільських рад (по  0,9%)

          Для сприяння вирішення питань громадянам, з якими вони зверталися до районної державної адміністрації, протягом І кварталу 2017 року щомісяця проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та Дні контролю. Відповідно до графіка звітування начальників структурних підрозділів районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян у І кварталі 2017 році прозвітували всі вказані керівники. За результатами розгляду голова районної державної адміністрації видав відповідні доручення, хід виконання яких контролювався. Згідно із  графіком перевірено додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах районної державної адміністрації. За результатами підготовлено відповідні довідки, які надіслано виконавцям для усунення виявлених недоліків. Також надавалася практична і методична допомога виконавчим комітетам  сільських та селищних рад.

         Підсумки роботи із зверненнями громадян розглядаються та аналізуються  щокварталу на засіданнях колегії районної державної адміністрації, за результатами розгляду видаються відповідні розпорядження.

         Керівництвом районної державної адміністрації проводиться робота щодо неупередженого розгляду звернень громадян, які надходять до адміністрації, вживаються заходи по усуненню причин, що змушують громадян звертатися до органів влади вищого рівня, запобігання повторним зверненням.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi