Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації, за підсумками І кварталу 2014 року

          За підсумками роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом І кварталу 2014 року, простежується зменшення їх загальної кількості на 11 або на 19 % , у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року.

           У своїх зверненнях заявники порушили 47 питань, що на 19 % менше минулорічного показника. Зменшилась кількість звернень з питань транспорту і зв’язку (100%) та комунального господарства (-5), але збільшилась кількість звернень з питань соціального захисту (21 проти 19), аграрної політики і земельних відносин (10 проти 9), праці та заробітної плати (3 проти 1). Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 8 звернень, що становить 17% від їх загальної кількості. Найбільш актуальними для зазначених категорій заявників - це питання надання матеріальної допомоги на лікування.

           У І кварталі 2014 року до Адміністрації Президента України від мешканців району надійшло 2 звернення та 1 звернення від жительки м. Миколаїв. Відповідний показник залишився на рівні минулорічного. До Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України звернення не надходили.

           До обласної державної адміністрації кількість звернень громадян району зменшилася на 10 %.

           За звітний період до районної державної адміністрації не надходило повторних та дублетних звернень. Кількість колективних звернень громадян зменшилася на 2 у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року.

            Відбулося зменшення загальної кількості листів у І кварталі 2014 року до вищестоящих органів влади від мешканців Борозенської (-50%), Новодмитрівської (-100%) сільських рад, Великоолександрівської та Білокриницької селищних рад на 40% та 100% відповідно. На рівні минулого року залишилась кількість листів від мешканців Давидово-Брідської (1 проти 1), Новокам’янської (2 проти 2) сільських рад. Але збільшилась кількість звернень від мешканців Калінінської селищної ради (4 проти 2).

           Слід відмітити зменшення кількості звернень до Адміністрації Президента України від мешканців Білокриницької, Великоолександрівської  селищних рад та Новодмитрівської сільської ради (0 проти 1), проте від мешканців Калінінської селищної ради відбулося збільшення (2 проти 0).

           Щодо звернень до обласної державної адміністрації, то від жителів Білокриницької (-3), Великоолександрівської (-1) селищних рад їх кількість зменшилась, а від жителів Калінінської селищної ради (2 проти 0) та Давидово - Брідської сільської ради (1 проти 0) відбулося збільшення звернень.

           Кількість письмових звернень громадян, які адресовано безпосередньо до районної державної адміністрації, зменшилася на 25,9%.

           Згідно з графіком особистого прийому громадян головою, першим заступником та заступниками голови районної державної адміністрації прийнято 18 осіб, що на 5,3% менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

           У своїх зверненнях громадяни порушили 18 питань, з яких 4 або 22,2% становлять питання аграрної політики та земельних відносин, 7 або 39% - соціального захисту населення, 3 або 16,6% - праці та заробітної плати. Вирішено позитивно 1 питання, а на 17 надано роз’яснення. Від найменш захищеної категорії громадян за звітний період надійшло 2 звернення.

           Відповідно до графіка виїзних прийомів громадян від 27 грудня 2013 року №45/12201 у І кварталі 2014 року керівництвом районної державної адміністрації здійснено 10 прийомів громадян, де прийнято 12 осіб, що на 3 особи менше у порівнянні з 2013 роком. Із 12 питань, порушених громадянами, 3 або 25% становлять питання аграрної політики та земельних відносин, 5 або 42% - соціального захисту населення, 2 або 25% - житлово-комунального господарства, 1 або 8,3% - сім’ї, дітей та молоді. Із зазначеної кількості питань на 11 надані роз’яснення, 1 – у стадії розгляду.

           З метою вирішення невідкладних проблем громадян у районній державній адміністрації діє «гаряча телефонна лінія». За звітний період на пряму телефонну лінію звернулися 3 громадянина, що залишилося на тому ж рівні у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

           Районною державною адміністрацією у визначені строки надано відповіді на усі звернення громадян, що надійшли на урядову телефонну лінію. Так, протягом І кварталу 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 32 таких звернення, що на 16 більше минулорічного показника. У порівнянні з відповідним періодом 2013 року, у поточному році спостерігається збільшення звернень у Малоолександрівській (+2), Борозенській(+4) сільських радах та Білокриницькій (+2), Великоолександрівській (+4) селищних радах. Слід зазначити, що від мешканців Новодмитрівської та Новокубанської сільських рад кількість звернень зменшилася на 100%. Із 32 питань порушених громадянами найбільш актуальними були питання аграрної політики і земельних відносин (56%) та соціального захисту населення (25%). Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 4 звернення.

           Протягом І кварталу 2014 року на засіданні колегії районної державної адміністрації, відповідно до затвердженого графіка від 27 грудня 2013 року № 44/12201, звітували про стан роботи зі зверненнями громадян начальник управління агропромислового розвитку, соціального захисту населення та завідувач архівного сектора районної державної адміністрації. За результатами розгляду голова районної державної адміністрації видав відповідні доручення, хід виконання яких контролювався.

           Згідно з графіком  від 27 грудня 2013 року № 47/12201 у І кварталі 2014 року були здійснені перевірки додержання законодавства про звернення громадян в управліннях агропромислового розвитку, соціального захисту населення та відділі освіти районної державної адміністрації. За результатами яких підготовлено відповідні довідки та надіслано виконавцям для усунення виявлених недоліків. Також надавалася практична і методична допомога виконавчим комітетам Бобровокутської, Старосільської та Чарівненської сільських рад.

           Протягом І кварталу 2013 року щомісяця проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях комісії розглядалися питання, які найбільше хвилюють населення району.

           Згідно з планом роботи групи контролю на 2014 рік щомісяця проводилися засідання групи контролю, де розглядалися питання з організації роботи зі зверненнями громадян в управліннях та відділах районної державної адміністрації.

           Підсумки роботи зі зверненнями громадян розглядаються та аналізуються щокварталу на засіданнях колегії районної державної адміністрації, за результатами розгляду видаються відповідні розпорядження.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi