Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації, за підсумками І півріччя 2014 року

         Підсумки І півріччя 2014 року свідчать про зменшення на 26 або 21% загальної кількості звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації порівняно з аналогічним періодом 2013 року.

          На 4, або 50 % зменшилася кількість звернень громадян до Адміністрації Президента України, до Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України звернення не надходили. Але збільшилась кількість звернень громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації (+3) або20 %.

          У своїх зверненнях заявники порушили 98 питань, що на 27, або на 21,6% менше минулорічного показника. У І півріччі 2014 року зменшилася кількість звернень з питань транспорту і зв’язку (2 проти 8), охорони здоров’я (1 проти 3) житлово-комунального господарства (13 проти 19). Проте зросла кількість звернень аграрної політики і земельних відносин (22 проти 16) та соціального захисту населення (37 проти 36),.

          Підсумки І півріччя 2014 року свідчать про скорочення загальної кількості листів від мешканців Білокриницької селищної ради (3 проти 7), Новодмитрівської, Малоолександрівської, Благодатівської, Чкаловської (-100%), Новакам’янської (-60%) сільських рад. Разом з тим, збільшилася кількість листів від мешканців Великоолександрівської селищної ради (19 проти 16). На тому ж рівні залишилась кількість листів від жителів Борозенської сільської ради (4 проти 4) та Калінінської селищної ради (6 проти 6).

          Слід відмітити, що зменшилась кількість звернень до Адміністрації Президента України від мешканців Великоолександрівської, Білокриницької селищних рад Новодмитрівської сільської ради на (-100%). Але залишилася на тому ж рівні у Калінінській селищній раді ( 2проти 2).

           У І півріччі 2014 року до обласної державної адміністрації від мешканців району надійшло 18 звернень, що на 3, або 20% більше минулорічного показника. Найбільше зростання кількості звернень відбулося від мешканців Великоолександрівської (9 проти 6), Калінінської (3 проти 1) селищних рад, Брускинської та Давидово-Брідської (1 проти 1). Зменшення звернень відбулося від жителів Білокриницької селищної ради (2 проти 3).

           Кількість письмових звернень громадян, які адресовано безпосередньо до районної державної адміністрації залишилася на тому ж рівні (17 проти 17)

           Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 14 звернень, що становить 14,3% від їх загальної кількості. Найбільш проблемними для зазначеної категорії заявників виявились питання матеріальної допомоги.

           Щодо листів, які надходили до районної державної адміністрації, вжито визначених законодавством заходів: усі звернення громадян розглядаються та у визначений законом термін надаються письмові відповіді заявникам.

           Згідно з графіком особистого прийому громадян головою, першим заступником та заступниками голови районної державної адміністрації прийнято 36 осіб, що на 14 % менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

           У своїх зверненнях громадяни порушили 36 питань, що на 6 менше минулорічного показника. Найбільш актуальними були питання соціального захисту населення – 39%, аграрної політики – 19,4%. За результатами прийому на 33 питання надано роз’яснення 3 вирішено позитивно.

           Прийом громадян за місцем їх проживання здійснювався відповідно до графіків затверджених головою райдержадміністрації від 27 грудня 2013 року №45/12202 та 08 травня 2014 року № 13/ 12201. Так, за підсумками І півріччя 2014 року керівництвом райдержадміністрації прийнято 22 особи, що на 39% менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

           Громадянами порушено 22 питання: аграрної політики -27,2%, комунального господарства -18%, соціального захисту -36,3% . Із зазначеної кількості питань на 21 надані роз’яснення, 1- вирішено позитивно.

           З метою вирішення невідкладних проблем громадян в районній державній адміністрації діє «гаряча телефонна лінія». За звітний період по прямій телефонній лінії протягом І півріччя 2014 року звернулися 4 громадяни, що на 1 звернення більше у порівнянні з минулим роком.

           Районною державною адміністрацією протягом І півріччя 2014 року були опрацьовані 68 звернень, що надійшли від жителів району до урядової телефонної лінії. Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 10 звернень. Найбільш проблемними виявилися питання земельних відносин та соціального захисту населення.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • protidija-koruptsiyi-ta-zlochinnosti
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi